היזם שרון שאתי בסדרת טיפים למשקיעי נדל"ן

יזם הנדל"ן הבינלאומי שרון שאתי מחברת TGI מציג 5 טיפים חשובים למשקיעים

שרון שאתי, יזם ותיק ומומחה להשקעות נדל"ן בינלאומיות מסביר על מה חשוב להסתכל כשבוחרים נכס להשקעה בחו"ל.

טיפ מספר 1: וודאו שהנכס אותו אתם מתכננים לרכוש נמצא באזור אטרקטיבי בעיר נחשקת ובמדינה בה המצב הכלכלי יציב ומחירי הנדל"ן במגמת עלייה.

טיפ מספר 2: בדרך כלל השקעות בחו"ל לא מומלץ לעשות לבד, אלא באמצעות חברה גדולה ומוכרת. בדקו שהחברה בה אתם בוחרים לנהל את ההשקעות הבינלאומיות שלכם היא חברה רצינית שיודעת מה היא עושה.

טיפ מספר 3: אל תעבירו את כל הכסף במכה אחת. פצלו את הסכום למספר פעימות. ככה ככל שתקדמו בתהליך ההשקעה תוסיפו עוד כסף, אבל בשום אופן אל תתפתו לשלם הכל מראש.

טיפ מספר 4: שיעור האבטלה בעיר ובמדינה בה בחרתם להשקיע ולרכוש נכס הוא אחד הנתונים החשובים ביותר שתוכלו להסתכל עליהם. מדינה עם שיעור אבטלה גבוה (מעל 10% למשל) היא מדינה בה המשק נמצא בהאטה וכנראה שמחירי הנדל"ן יתיישרו במוקדם או במאוחר בהתאם.

טיפ מספר 5: השקיעו בנכס עם אפשרות לעשיית תשואה שנתית של למעלה מ-5%. אם התשואה השנתית שמובטחת לכם נמוכה מכך פירוש הדבר שתוכלו לרכוש דירה אפילו באחת הערים בישראל ולהגיע לאחוזי רווח דומים. אם אחוז התשואה אינו גבוה דיו הוא כנראה לשווה את הסיכון שבהשקעה במדינה זרה.

באופן כללי מומלץ לבחון היטב את פרטי העסקה עליה אתם חותמים. אל תשאירו מקום לספק. עסקאות נדל"ן הן עניין רציני ולכן יש להתייחס אליו ככזה. אני מאחל לכם המון בהצלחה.

לאתר הרשמי של שרון שאתי: http://www.sharonshati.co.il

שרון שאתי השקעה בנדלן