יוסף טוביהו על רכישת נדל"ן במדינות זרות

מדוע מומלץ להשקיע בנדל"ן במדינות זרות

העיתונים הכלכליים מלאים היום במאמרים וכתבות על השקעות נדל"ן בחו"ל. והדעות בנושא הן מגוונות, מרבית מומחי הנדל"ן טוענים שהשקעות נדל"ן בחו"ל הן השקעה כלכלית כדאית משום שהשקעה שכזו תהיה לה תמיד תשואה יותר גבוהה מהשקעה בנדל"ן ישראלי, ובנוסף לכך, סכום הכסף שנצטרך לשלם בשביל לרכוש נדל"ן במדינה זרה יהיה יותר נמוך מסכום הכסף בשביל לרכוש נדל"ן ישראלי.

לצד אלו, יש מי שחושב שהשקעות נדל"ן בארצות זרות אינן כדאיות בגלל שלא ניתן להגיע פיזית ולראות את הנכס, או בגלל שאת ההשקעות יש לבצע בעזרת חברה מתווכת ומסוכן לבצע אותן באופן עצמאי.

אז איך משקיעים בנדל"ן ברחבי העולם?

היום בעידן הגלובלי השקעה השקעה בנדל"ןבנדל"ן בחו"ל כבר אינה בלתי אפשרית, והיא הפכה לאפשרית ואפילו מניבה ויחד עם זאת יש בהשקעה כזו סיכונים וצריך לפעול בחוכמה ובתבונה. מי מכם שמעוניין להשקיע את כספו במדינה שאינה ישראל מומלץ שיעשה זאת באמצעות חברה מתווכת ולא מול בעל הדירה בחו"ל ישירות. יש בשוק לא מעט חברות המתמחות בהשקעות מעבר לים. יש כאלו העוסקות בהשקעות נדל"ן באזור גאוגרפי ספציפי, ויש כאלו העוסקות בהשקעות נדל"ן בכל רחבי הגלובוס, יש חברות שיש להן כמה סניפים בכמה ארצות, ויש חברות שיש להן סניף אחד בארץ. בכל מקרה תמיד כדאי להשקיע בעזרת חברות שזה תחום העיסוק שלהן ולא באופן עצמאי. אחת החברות המובילות בתחום היא חברה בניהולו של יוסי טוביהו שנקראת טי ג'י איי השקעות. לחברה יש וותק של שנים רבות ומאחוריה נסיון רב ומקצועיות בכל מה שקשור להשקעות נדל"ן מניבות.

האם יש סיכונים בהשקעה שכזו?

בכל סוג של השקעה יש רמת סיכון כלשהי, בין אם זו השקעה בבורסה למניות, או השקעה בנדל"ן בחו"ל. יחד עם זאת ניתן לצמצם את רמת הסיכונים של כל השקעה ע"י שימוש באמצעי בטחון. כך למשל מי ששוקל לרכוש נכס בארץ זרה כדאי לו שיכיר וידע מה הם הסיכונים העומדים מולו, ואיך ניתן לצמצם אותם.

המרחק הגאוגרפי מהנכס שבו אנו משקיעים מעלה את רמת הסיכון ויוצר תחושה של חוסר וודאות, וכדי לצמצם את הסיכון הנ"ל כדאי להשקיע באמצעות חברה מקצועית ומוכרת  כמו חברת TGI השקעות נדל"ן בע"מ שבבעלותם של יוסף טוביהו ושרון שאתי, ולא חברה אנונימית שלא ידוע לכם עליה כלום.

קניית נכס בחו"ל גוררת בעקבותיה לא מעט הוצאות כמו הוצאות על ביטוח הנכס, מסים במדינת היעד, תשלום עבור תחזוקה שוטפת של הנכס, ועוד. כדי לצמצם כמה שיותר את הסיכון של הוצאות גבוהות מדי, כדאי לבדוק היטב (עוד לפני רכישת הנכס שנראה בתמונות כנכס מרשים ויפה) את הערך המדויק של ההוצאות הנלוות. אל תתביישו לשאול כל שאלה שעולה בראשכם.

לפניכם קטע וידאו של נכס שנרכש בתאילנד ועשה תשואה יפה למשקיעי טי.ג'י.איי: